• 19-08-2021, 14:09:09
    #10
    Kralintaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Enabız uygulamasını güncelleyince 4. Doz başvurusu geliyor. Uygulaması güncel olmayanlarda çıkmıyor.
    tamamdır çok teşekkürler.
  • 19-08-2021, 14:17:17
    #11
    2. doz sinovac oldum aşı süreciniz tamamlanmıştır dedi o kadar 3. dozu bile olamadım daha
  • 19-08-2021, 14:47:37
    #12
    ilbeyg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. doz sinovac oldum aşı süreciniz tamamlanmıştır dedi o kadar 3. dozu bile olamadım daha
    3.doz hikayesi bize Biontech'in geç gelmesinden dolayı çıktı ya önceden aşı olanlar başka aşı olmadığından mecburiyetten Sinovac olmuştu hani bak istersen artık böyle bir imkan da var diye açtılar. Uzun zaman geçti hem de hatırlatma dozu da olur diye. Çoğu kişi 1 doz da Biontech oldu
    Sonrasında 4.doz da çoğu avrupa ülkesi seyahatlerde Sinovac aşısı olanları kabul etmediğinden dolayı çıktı. 1 doz Biontech olanlar ortada kaldı bu sefer Avrupa 2 doz istiyor diye
    İlerde gönüllü olarak herkese açılır bence.
  • 19-08-2021, 14:56:28
    #13
    caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.doz hikayesi bize Biontech'in geç gelmesinden dolayı çıktı ya önceden aşı olanlar başka aşı olmadığından mecburiyetten Sinovac olmuştu hani bak istersen artık böyle bir imkan da var diye açtılar. Uzun zaman geçti hem de hatırlatma dozu da olur diye. Çoğu kişi 1 doz da Biontech oldu
    Sonrasında 4.doz da çoğu avrupa ülkesi seyahatlerde Sinovac aşısı olanları kabul etmediğinden dolayı çıktı. 1 doz Biontech olanlar ortada kaldı bu sefer Avrupa 2 doz istiyor diye
    İlerde gönüllü olarak herkese açılır bence.
    Yok hocam hala aynı gösteriyor.

    Bilgi; Saygıdeğer vatandaşımız aşı süreciniz tamamlanmıştır.