2. doz sinovac oldum aşı süreciniz tamamlanmıştır dedi o kadar

3. dozu bile olamadım daha
3.doz hikayesi bize Biontech'in geç gelmesinden dolayı çıktı ya önceden aşı olanlar başka aşı olmadığından
mecburiyetten Sinovac olmuştu hani bak istersen artık böyle bir imkan da var diye açtılar. Uzun zaman geçti hem de hatırlatma dozu da olur diye. Çoğu kişi 1 doz da Biontech oldu
Sonrasında 4.doz da çoğu avrupa ülkesi seyahatlerde Sinovac aşısı olanları kabul etmediğinden dolayı çıktı. 1 doz Biontech olanlar ortada kaldı bu sefer Avrupa 2 doz istiyor diye

İlerde gönüllü olarak herkese açılır bence.