• 13-08-2021, 00:07:34
    #19
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okullar açılır hocam geri de kapanmaz. dünyada komple kapatan bir iki ülkeden biriyiz biz. çok eleştiri aldılar bu sefer kapatmazlar.

    ev konusunda sözleşme yapma acele etme bence.
    Öyle yapacağım hocam gerekirse bir süre daha bekleyeceğim. Çünkü inanıyorum ki Üniversitede de okuyup hala aşının bir deney olduğuna ve denek olmak istemediğini söyleyen bir takım insanlar olabilir. Sözüm meclisten dışarı elbette tamamıyla bir kanıtlama olmadığı için bir çok insan korkuyor ama sonuçta verilere baktığımızda neredeyse 40 milyon birinci doz aşısı olmuş yani bu 40 milyon insan denek olamaz
  • 13-08-2021, 00:26:34
    #20
    Bence açarlar gibi en azından kendimi öyle hazırlamaya çalışıyorum.
    • Jadzyildiz
    Jadzyildiz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-08-2021, 09:55:41
    #21
    Aşı bence koruyucu değil 2. Dozumu olduktan 1 hafta sonra delta varyantı çıktı hala karantinadayım.
  • 13-08-2021, 09:58:03
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Aşıdan başka bir çözüm yok şu aşamada.
    Aşı da uygulanıyor zaten. Bunun dışında bir şey yapılması pek mümkün değil.
    Dolayısıyla ben okulların açılacağını düşünüyorum. Kısıtlama yapabilmek için senaryo olması gerekir şuan için öyle bir şey yok. Bu sebeple açılması muhtemeldir.
  • 13-08-2021, 10:07:56
    #23
    eve kapandık, aşıyı bekledik, aşı olduk, toplum olarak büyük oranda aşı oluncada çözülmezse halimiz duman
  • 13-08-2021, 10:22:05
    #24
    1,5-2 yıldır yatışta olan milli eğitim personeli açılmaması için dua ediyordur.
  • 13-08-2021, 10:53:58
    #25
    Daha önce verdikleri verilerin 2 gün içinde 5-10 kat fazlasını açıklamaya başlamışlardı.Yani şu an ki durum sandımızdan çok daha kötü olabilir ve hala okul açıp virüsün yayılması için uğraşıyorlar gibi....
  • 13-08-2021, 11:10:20
    #26
    Okulları açmaktaki en büyük amaçları ekonomiye can gelsin. O sebeple okullar kesinlikle açılacaktır. Ayrıca aşılanmadada okullara katılım için zorunluluk koyabilirler...
  • 13-08-2021, 21:42:34
    #27
    Yurt başvurusunu yapmanı tavsiye ederim boşa para gitmez kalmadığız günler için ödeme almıyorlar kapandığından beri, 15günlük yurt ödemesini de iade etmişlerdi, ev tutacaksan yıllık sözleşme felan yapma ne olacağı belli olmaz