Aşıdan başka bir çözüm yok şu aşamada.
Aşı da uygulanıyor zaten. Bunun dışında bir şey yapılması pek mümkün değil.
Dolayısıyla ben okulların açılacağını düşünüyorum. Kısıtlama yapabilmek için senaryo olması gerekir şuan için öyle bir şey yok. Bu sebeple açılması muhtemeldir.