dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okullar açılır hocam geri de kapanmaz. dünyada komple kapatan bir iki ülkeden biriyiz biz. çok eleştiri aldılar bu sefer kapatmazlar.

ev konusunda sözleşme yapma acele etme bence.
Öyle yapacağım hocam gerekirse bir süre daha bekleyeceğim. Çünkü inanıyorum ki Üniversitede de okuyup hala aşının bir deney olduğuna ve denek olmak istemediğini söyleyen bir takım insanlar olabilir. Sözüm meclisten dışarı elbette tamamıyla bir kanıtlama olmadığı için bir çok insan korkuyor ama sonuçta verilere baktığımızda neredeyse 40 milyon birinci doz aşısı olmuş yani bu 40 milyon insan denek olamaz