• 11-08-2021, 02:19:44
    #19
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversite barajı 300e çıkarılsa, üniversite sayısı azalıp kalite artsa, böylelikle daha az vergi ödesek daha iyi olmaz mı? olmaz çünkü vatan yararına
    Vatan yararına olan işlerin siyasetçilerin umrunda olduğunu sanmıyorum

    Bu iğrenç sömürü siyaseti bin yıl geçsede bence Turkiyede değişen birşey olmaz
    Tayyip Erdoğan bunun en büyük örneği, 1994 te istanbul belediye başkanı olmuştu. O zamanlarda ve hatta ondan önce Erbakan hocanın ekibinde iken
    bin bir grevlere katılmıştı. İşçiyi elinden geldiğince savunmaya çalışmıştı
    Nezamanki en büyük oldu tepeye geldi. Sol partilerin yaptığı bin bir zalimliği bu sefer kendi yapmaya başladı.
    Hatta şuanda grev yapmak kanunen yasaklanmış. Nerden nereye
    Ben bu düzenin kolay kolay değişeceğine inanmıyorum
  • 11-08-2021, 02:34:17
    #20
    Üniversite sınavında 15 net yapamayanın lise diplomasını iptal edeceklerine Üniversite’ye ödül gibi alıyorlar.
  • 11-08-2021, 07:27:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Diğer türlü üniversitelerde örgütlenemiyorlar anlasanıza

    Bknz: Eğitim seviyesi arttıkça oylarımız düşüyor.