üniversite barajı 300e çıkarılsa, üniversite sayısı azalıp kalite artsa, böylelikle daha az vergi ödesek daha iyi olmaz mı? olmaz çünkü vatan yararına
Vatan yararına olan işlerin siyasetçilerin umrunda olduğunu sanmıyorum
Bu iğrenç sömürü siyaseti bin yıl geçsede bence Turkiyede değişen birşey olmaz
Tayyip Erdoğan bunun en büyük örneği, 1994 te istanbul belediye başkanı olmuştu. O zamanlarda ve hatta ondan önce Erbakan hocanın ekibinde iken
bin bir grevlere katılmıştı. İşçiyi elinden geldiğince savunmaya çalışmıştı
Nezamanki en büyük oldu tepeye geldi. Sol partilerin yaptığı bin bir zalimliği bu sefer kendi yapmaya başladı.
Hatta şuanda grev yapmak kanunen yasaklanmış. Nerden nereye

Ben bu düzenin kolay kolay değişeceğine inanmıyorum