• 11-08-2021, 00:46:13
    #10
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne ki, E. Musk tek tweet ile neler yapıyor : )
    E.Musk Kazandırdığı sürece adamdır
  • 11-08-2021, 00:46:21
    #11
    İlerde ben sahip çıkalım demedim diye de bilir
  • 11-08-2021, 00:48:36
    #12
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversite barajı 300e çıkarılsa, üniversite sayısı azalıp kalite artsa, böylelikle daha az vergi ödesek daha iyi olmaz mı? olmaz çünkü vatan yararına
    Vergi vermekle cahil kalmayı karıştırmışsın, üniversite okuyup mühendisliğe ilgi duyanda var tiksinende, sen becerli olanları eleyip zekalıları üniversiteye sokarsan kusura bakma ülkede ne üreten kalır ne çalışan kalir nede adam kalır
  • 11-08-2021, 00:50:04
    #13
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi vermekle cahil kalmayı karıştırmışsın, üniversite okuyup mühendisliğe ilgi duyanda var tiksinende, sen becerli olanları eleyip zekalıları üniversiteye sokarsan kusura bakma ülkede ne üreten kalır ne çalışan kalir nede adam kalır
    üniversiteden bahsediyoruz, meslek lisesinden değil.
  • 11-08-2021, 00:51:33
    #14
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversiteden bahsediyoruz, meslek lisesinden değil.
    Üniversiteden bahsediyorum zaten?
  • 11-08-2021, 00:53:47
    #15
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanayide çalışmak > üniversite okumak

    En azından diplomalı işsiz diye rezil bir yakıştırmayı insanlar süratımıza vurmamış olur.
    site kurup ilgilenmek> üni okumak
  • 11-08-2021, 01:11:55
    #16
    :dd
  • 11-08-2021, 01:36:37
    #17
    Sapla saman ayrılmalı, çok yanlış bir karar.
  • 11-08-2021, 01:50:05
    #18
    Bu tercih hakkı ne zaman başlanacak bilen varmı peki hala 150 yazıyor ÖSYM tercihte