üniversite barajı 300e çıkarılsa, üniversite sayısı azalıp kalite artsa, böylelikle daha az vergi ödesek daha iyi olmaz mı? olmaz çünkü vatan yararına
Vergi vermekle cahil kalmayı karıştırmışsın, üniversite okuyup mühendisliğe ilgi duyanda var tiksinende, sen becerli olanları eleyip zekalıları üniversiteye sokarsan kusura bakma ülkede ne üreten kalır ne çalışan kalir nede adam kalır