• 08-08-2021, 19:58:26
    #1
    Arkadaşlar soran oluyor. İsteyenler olursa ücret karşılığı basılır. Ancak boyama karşı tarafa aittir.
    Evet arkadaşlar figürlerin son hali

    Küçük gman forumdan bir arkadaşa satıldı

    Hoşuma gitti. Yakında bitince dolabın bir parçası olacak
  • 08-08-2021, 20:03:47
    #2
    Elinize sağlık çok güzel olmuşlar
  • 08-08-2021, 20:05:54
    #3
    Grafik Tasarım Uzmanı 🎨
    Ellerinize sağlık Muhteşem
  • 08-08-2021, 20:06:48
    #4
    Gözümde canlanır koskoca mazi
  • 08-08-2021, 20:07:43
    #5
    Eline sağlık
  • 08-08-2021, 20:09:00
    #6
    Elinize sağlık hepsi çok güzel görünüyorlar
  • 08-08-2021, 20:11:44
    #7
    Gordon ve Gman'ın boyamaları (özellikle Gordon) biraz soluk kalmış ama combine muhteşem olmuş.
  • 08-08-2021, 20:12:57
    #8
    Athynas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gordon ve Gman'ın boyamaları (özellikle Gordon) biraz soluk kalmış ama combine muhteşem olmuş.
    Merhaba hocam. Daha boyama yapmadım. Yukarıdaki boyasız olanlar benim. Boyalı olanlar proje yapımcısınındır.
  • 08-08-2021, 20:16:55
    #9
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam. Daha boyama yapmadım. Yukarıdaki boyasız olanlar benim. Boyalı olanlar proje yapımcısınındır.
    Aa o zaman boyalı halini de atarsın herhalde. Ben sen boyadın sanmıştım