androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam. Daha boyama yapmadım. Yukarıdaki boyasız olanlar benim. Boyalı olanlar proje yapımcısınındır.
Aa o zaman boyalı halini de atarsın herhalde. Ben sen boyadın sanmıştım