Athynas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gordon ve Gman'ın boyamaları (özellikle Gordon) biraz soluk kalmış ama combine muhteşem olmuş.
Merhaba hocam. Daha boyama yapmadım. Yukarıdaki boyasız olanlar benim. Boyalı olanlar proje yapımcısınındır.