Birkaç gündür r10'da gariplikler var. İnsanların açtığı konu başlıkları garip garip karakterlere dönüşüyor, ara sıra veritabanı hatası veriyor ve özellikle de sürekli bana bot olup olmadığım soruluyor Sürekli insan olduğumu doğrulamak zorunda kalıyorum, zoruma gitmeye başladı bu durum
Hocam sanırım ağır saldırılara direniyor ben de 2 gündür yaşıyorum konu açıp yorum yaparken de karakter hatası alıyoruz, Allah kolaylıklar versin diyorum.