Konu
Sevgili R10, Yemin Ederim Bot Değilim.
04-08-2021, 19:28:21
#6
hhbozlak
Ben de şu sıralar hayli yaşıyorum. Bir yoğunluk veya saldırı vb bişey olabilir.