Konu
Sevgili R10, Yemin Ederim Bot Değilim.
04-08-2021, 19:32:47
#9
beyaz34
Hocam sanırım ağır saldırılara direniyor ben de 2 gündür yaşıyorum konu açıp yorum yaparken de karakter hatası alıyoruz, Allah kolaylıklar versin diyorum.