• 31-07-2021, 01:44:27
    #1
    Arkadaşım 2 senelik grafik tasarım bölümünü okumayı düşünüyor 250 puan aldı tyt den.Bu konuda bilgisi yok sıfırdan üniversitede öğrenecek.

    Sizce gidilir mi?Ben pek tavsiye etmedim çok fazla bu bölümü okuyan var iş olanağı azdır diye ama burda illaki okumuş veya tanıdığı olan vardır sizden de görüş alalım dedik
  • 31-07-2021, 01:45:19
    #2
    Tavsiye etmem. Zaman kaybı. Diploma sormuyorlar. Udemy eğitimleri okullardan daha yararlı.
  • 31-07-2021, 01:47:49
    #3
    4 yıllık güzel sanatlar mezunu değilse bu sektör için diploma gereksiz.
  • 31-07-2021, 01:48:37
    #4
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye etmem. Zaman kaybı. Diploma sormuyorlar. Udemy eğitimleri okullardan daha yararlı.
    Kesinlikle öyle. Hiç üniv gitmeyip evde kendini grafik tasarımda geliştiren bile çok daha yüksek maaşlarla çalışıp yada kendi işimi yaparak kazanabiliyor..
  • 31-07-2021, 02:12:29
    #5
    Kesinlikle bulaşmasın Türkiyede tasarımın bi değeri yok herşey hazır bas geç merakı varsa programcılığa yönelebilir
  • 31-07-2021, 02:13:07
    #6
    Kendine güveniyorsa, kendini geliştirebileceğine inanıyorsa, ingilizcesi var ise (yoksa öğrenmeli) ve ana hedefi yurtdışında çalışmak ise gidebilir. Burada ki çoğu yorum moralini bozabilir, maalesef bazı gerçekler var. Türkiye de grafik tasarıma zerre değer verilmiyor. Bu sebeple yurtdışına iş yapmaya çalışsın. Ben şuan 19 yaşındayım. Yurtdışına iş yapıyorum ve dolar kazanıyorum. Türkiyede ki sektörde zerre umrumda olmuyor. Ama grafik tasarımı seçip Türkiye de iş yapmayı düşünüyorsa yol yakınken vazgeçsin.

    NOT: İstisnai durumlar kaideyi bozmaz. Ben genel olarak konuştum.
  • 31-07-2021, 13:55:35
    #7
    Teşekkürler cevaplar için
  • 31-07-2021, 14:49:13
    #8
    Boşa gider bence. Onun yerine udemy, youtube, akademi kursları gibi yerlerde emin ol çok daha fazla şeyler öğrenir. Bir de bu iş biraz yetenek işi. Resim çizmeye merakı ve yeteneği olmayan kişi boşa çabalar. Tekniği öğrenmekle olacak iş değil, hayal gücü çok önemli.