Kendine güveniyorsa, kendini geliştirebileceğine inanıyorsa, ingilizcesi var ise (yoksa öğrenmeli) ve ana hedefi yurtdışında çalışmak ise gidebilir. Burada ki çoğu yorum moralini bozabilir, maalesef bazı gerçekler var. Türkiye de grafik tasarıma zerre değer verilmiyor. Bu sebeple yurtdışına iş yapmaya çalışsın. Ben şuan 19 yaşındayım. Yurtdışına iş yapıyorum ve dolar kazanıyorum. Türkiyede ki sektörde zerre umrumda olmuyor. Ama grafik tasarımı seçip Türkiye de iş yapmayı düşünüyorsa yol yakınken vazgeçsin.
NOT: İstisnai durumlar kaideyi bozmaz. Ben genel olarak konuştum.