Arkadaşım 2 senelik grafik tasarım bölümünü okumayı düşünüyor 250 puan aldı tyt den.Bu konuda bilgisi yok sıfırdan üniversitede öğrenecek.

Sizce gidilir mi?Ben pek tavsiye etmedim çok fazla bu bölümü okuyan var iş olanağı azdır diye ama burda illaki okumuş veya tanıdığı olan vardır sizden de görüş alalım dedik