• 28-07-2021, 09:52:22
    #1
    Merhaba dostlar,

    Bu sabah YKS sınav sonuçları açıklandı. Herkese geçmiş olsun.

    Ben hukuk için çalışıyordum fakat hukuk barajını geçemedim.

    EA yerleştirme sıralamam: 185.778
    Puanım: 289,33

    Hukuğa geçmek için ya bir sene daha sınava çalışmam lazım. Ya da güzel bir üniversite kötü bir bölüm ile hukuğa yatay geçiş yapmam lazım.

    Tercih konusunda hiçbir bilgim yok.

    Bana yardımcı olacak bilgili birisine ihtiyacım var. Yapılan bir iyiliği asla unutmam.

    Hem de puanlarınızı yazın dertleşelim konu altında.

    Herkese geçmiş olsun.
  • 28-07-2021, 09:56:38
    #2
    Merhaba buradan gelecek değerli önerilerde elbet önemlidir ancak size önerim lisedeki rehber öğretmenine danışman olacaktır. Eğer gerçekten işini yapan biriyse sana çok yardımcı olacaktır. Rehber öğretmeni yok ise müdür yardımcılarına da danışabilirsin.
  • 28-07-2021, 09:57:15
    #3
    .best ONE 🏆
    Merhaba, yatay geçiş garanti bir olay değil kesin olacak diye bir şey yok ve 2-3 kontenjan oluyor her üniversitenin, sıralamaya gelirsek mezuna kalıp 7/24 ders çalışmanız lazım çünkü sıralama hukuğa çok uzak, bu tercih tamamen size kalmış ama bence mezuna kalıp başka bölümlere yönelmeniz -ama hayaliniz ve isteğiniz hukuk ise yatay geçiş değil de mezuna kalmanız yönünde olur ama dediğim gibi eksiğiniz çok gözüküyor
  • 28-07-2021, 09:58:36
    #4
    AÖF'de 4 yıllık bir bölüm yazabilir miyim ben şimdi? 6 yıl sonra sınava girdim rastgele.
  • 28-07-2021, 10:01:51
    #5
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AÖF'de 4 yıllık bir bölüm yazabilir miyim ben şimdi? 6 yıl sonra sınava girdim rastgele.
    Benimde ayt puanım çıkmamış. Bende merak ediyorum bu konuyu
  • 28-07-2021, 10:02:56
    #6
    Beyler yanlış bilmiyorsam sağdaki yerleştirme sıranız çıkmamışsa barajı aşamamış oluyorsunuz.
  • 28-07-2021, 10:06:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TSK'ya gidiyokkk O BİR KOMANDO OOO OOO OOO OO O
  • 28-07-2021, 10:06:07
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü seçecek arkadaşların sorularını cevaplayabilirim.
  • 28-07-2021, 10:07:18
    #9
    Tyt 280 puan aldım ayt ise 179 puanda kaldım barajı gecemedim ayt'de