Merhaba dostlar,

Bu sabah YKS sınav sonuçları açıklandı. Herkese geçmiş olsun.

Ben hukuk için çalışıyordum fakat hukuk barajını geçemedim.

EA yerleştirme sıralamam: 185.778
Puanım: 289,33

Hukuğa geçmek için ya bir sene daha sınava çalışmam lazım. Ya da güzel bir üniversite kötü bir bölüm ile hukuğa yatay geçiş yapmam lazım.

Tercih konusunda hiçbir bilgim yok.

Bana yardımcı olacak bilgili birisine ihtiyacım var. Yapılan bir iyiliği asla unutmam.

Hem de puanlarınızı yazın dertleşelim konu altında.

Herkese geçmiş olsun.