MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AÖF'de 4 yıllık bir bölüm yazabilir miyim ben şimdi? 6 yıl sonra sınava girdim rastgele.
Benimde ayt puanım çıkmamış. Bende merak ediyorum bu konuyu