• 21-07-2021, 21:13:03
    #1
    Bu aralar bende eskileri özleme olayi cikti.
    2005 2012 arasinda neydi o forum cilginligi? Herkes bi forum aciyor acilan forumlarda tutuyordu ha sade basit forumlar bile. Zaten googleı tam kafaladıgımız yillar simdi on numara bi forum acalim yuzune bakan olmaz insanlar o zaman merakliydi be kardesim telefondan daha internete zor guc giriyorduk her evde bi bilgisayar yoktu zaten olanlarada zengin gozuyle bakiliyordu. Ama en cokta kurulan guzel samimi dostluklari ozluyorum bir konu acardik herkes yorum yazardi oyle kisa kisa degil ha bas baya adam okurdu o anki dusuncesini yazardi zaten adminleri ve modlari oyle buyutuyorduk ki gozumuzde sanirsin padisah birde degisik avatarlar koyarlardi hareketli renkli nikler falan on numara yillardi iyikide yasamisim sanirim tekrar yasamak imkansiz sosyal medya once bizleri sonra bu forumlari zehirledi.
  • 21-07-2021, 21:16:11
    #2
    25 sene sonra şuanki Z kuşağı;"abi neydi o instagramda dönen muhabbetler, paylaşımlar, kurulan dostluklar. Şimdi artık o eski sıcak ortamlar yok. Dostluklar bitik vb. vb. "
  • 21-07-2021, 21:16:33
    #3
    Sosyal medya çıktı bloglar forumlar öldü. Bilhassa YouTube insanlara hazır içerik sunuyor kimse okumakla uğraşmıyor.

    Ekşi sözlük bile YouTube işlerine girdi düşünün artık
  • 21-07-2021, 21:16:37
    #4
    xRACONx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar bende eskileri özleme olayi cikti.
    2005 2012 arasinda neydi o forum cilginligi? Herkes bi forum aciyor acilan forumlarda tutuyordu ha sade basit forumlar bile. Zaten googleı tam kafaladıgımız yillar simdi on numara bi forum acalim yuzune bakan olmaz insanlar o zaman merakliydi be kardesim telefondan daha internete zor guc giriyorduk her evde bi bilgisayar yoktu zaten olanlarada zengin gozuyle bakiliyordu. Ama en cokta kurulan guzel samimi dostluklari ozluyorum bir konu acardik herkes yorum yazardi oyle kisa kisa degil ha bas baya adam okurdu o anki dusuncesini yazardi zaten adminleri ve modlari oyle buyutuyorduk ki gozumuzde sanirsin padisah birde degisik avatarlar koyarlardi hareketli renkli nikler falan on numara yillardi iyikide yasamisim sanirim tekrar yasamak imkansiz sosyal medya once bizleri sonra bu forumlari zehirledi.
    sosyal medya çıktı, büyük haber siteleri tüm konular hakkında makale yazıyor derken kimsenin ne bir şey öğrenme isteği kaldı ne de sohbet etme isteği. ayrıca herkes geçim derdinden ya iki iş yapıyor ya da yorgunluktan sızıp kalıyor... maalesef günümüz hızlı bilgi çağı artık...
  • 21-07-2021, 21:17:28
    #5
    En güzel facebook dönemleriydi bence
  • 21-07-2021, 21:17:53
    #6
    Off be çok özlendi be forum oyunları tanışma kaynaşma bölümlerinde her gelene hoşgeldin demek Sonra mod olmak için uğraşmalar post kasmalar...
  • 21-07-2021, 21:18:35
    #7
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off be çok özlendi be forum oyunları tanışma kaynaşma bölümlerinde her gelene hoşgeldin demek Sonra mod olmak için uğraşmalar post kasmalar...
    tam olarak aynı kafadayız hocam :/
  • 21-07-2021, 21:27:33
    #8
    Ben o zamanları özlemiyorum, bilakis forumların, internetin olmadığı 90'ları özlüyorum, 90'lar daha eğlenceliydi
  • 21-07-2021, 21:56:17
    #9
    Dostum şu anda kimse forumlarda vakit kayıp etmek istemiyor. Zamanında pcnetin forumu vardı. O kadar paylaşım yapıyor, forum üyelerine yardım ediyordum.
    1 site tanıtımı yaptığım için sınırsız ban yedim. Ne oldu benim emekler boşa gitti.

    Fayda sağlayan forum harici forumlar sadece zaman kayıbı.

    Bana sorarsan ben irc sunucuları zamanını özledim. Ancak irc sunucularida bitti artık.