Bu aralar bende eskileri özleme olayi cikti.
2005 2012 arasinda neydi o forum cilginligi? Herkes bi forum aciyor acilan forumlarda tutuyordu ha sade basit forumlar bile. Zaten googleı tam kafaladıgımız yillar simdi on numara bi forum acalim yuzune bakan olmaz insanlar o zaman merakliydi be kardesim telefondan daha internete zor guc giriyorduk her evde bi bilgisayar yoktu zaten olanlarada zengin gozuyle bakiliyordu. Ama en cokta kurulan guzel samimi dostluklari ozluyorum bir konu acardik herkes yorum yazardi oyle kisa kisa degil ha bas baya adam okurdu o anki dusuncesini yazardi zaten adminleri ve modlari oyle buyutuyorduk ki gozumuzde sanirsin padisah birde degisik avatarlar koyarlardi hareketli renkli nikler falan on numara yillardi iyikide yasamisim sanirim tekrar yasamak imkansiz sosyal medya once bizleri sonra bu forumlari zehirledi.
sosyal medya çıktı, büyük haber siteleri tüm konular hakkında makale yazıyor derken kimsenin ne bir şey öğrenme isteği kaldı ne de sohbet etme isteği. ayrıca herkes geçim derdinden ya iki iş yapıyor ya da yorgunluktan sızıp kalıyor... maalesef günümüz hızlı bilgi çağı artık...