Konu
Eski forum ortamlarının artık kalmaması :(
21-07-2021, 21:27:33
#8
A.AY
Ben o zamanları özlemiyorum, bilakis forumların, internetin olmadığı 90'ları özlüyorum, 90'lar daha eğlenceliydi