• 02-01-2009, 18:03:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    kotam 7 gb oldu Ttnet kullanıcısıyım. Limit 4 gbidı. Sizce fatura ne kadar gelir. Daha önce gelen vardır mutlaka
  • 02-01-2009, 18:06:22
    #2
    GB başı 10 du sanırım .
  • 02-01-2009, 18:07:25
    #3
    1 gb = 10 ytl şeklinde hesaplıyabilirsin.

    Gelebilcek maksimum ücret ise 61.25 ytl.59 ytl gelir faturan.Keşke rahat şekilde kullansaydın 50 gb da kullansaydın 61 ytl gelirdi yaklaşık gene okadar gelicek
  • 02-01-2009, 18:08:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    100gb da olsa 61,25ytl geliyor en fazla 1024mb=10YTL
  • 02-01-2009, 18:09:14
    #5
    en fazla 65 ytl geliyor.
  • 02-01-2009, 18:15:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    30 YTL fazladan gelecek yani ooo baya varmış , sonradan fark ettim aştığımı
  • 02-01-2009, 18:53:15
    #7
    Geçmiş olsun.
  • 02-01-2009, 19:06:04
    #8
    a0z
    Üyeliği durduruldu
    Aylardan beri kotayı aşıyorum.En az 55 en fazla 60 lira gelir.
  • 03-01-2009, 13:27:48
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada en fazla 65 geliyor işte..