kota aştı sizce ne kadar gelir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
kota aştı sizce ne kadar gelir?
8
●
1.114
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
kota aştı sizce ne kadar gelir?
02-01-2009, 18:03:30
#1
batinduz
Üyeliği durduruldu
kotam 7 gb oldu Ttnet kullanıcısıyım. Limit 4 gbidı. Sizce fatura ne kadar gelir. Daha önce gelen vardır mutlaka
02-01-2009, 18:06:22
#2
BuRaKM
GB başı 10 du sanırım .
02-01-2009, 18:07:25
#3
KeWeLL19
1 gb = 10 ytl şeklinde hesaplıyabilirsin.
Gelebilcek maksimum ücret ise 61.25 ytl.59 ytl gelir faturan.Keşke rahat şekilde kullansaydın 50 gb da kullansaydın 61 ytl gelirdi yaklaşık gene okadar gelicek
02-01-2009, 18:08:26
#4
OfisTech
Üyeliği durduruldu
100gb da olsa 61,25ytl geliyor en fazla 1024mb=10YTL
02-01-2009, 18:09:14
#5
WebEngineer
en fazla 65 ytl geliyor.
02-01-2009, 18:15:38
#6
batinduz
Üyeliği durduruldu
30 YTL fazladan gelecek yani ooo baya varmış , sonradan fark ettim aştığımı
02-01-2009, 18:53:15
#7
Fhenix
Geçmiş olsun.
02-01-2009, 19:06:04
#8
a0z
Üyeliği durduruldu
Aylardan beri kotayı aşıyorum.En az 55 en fazla 60 lira gelir.
03-01-2009, 13:27:48
#9
psycho
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
banada en fazla 65 geliyor işte..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler