Konu
kota aştı sizce ne kadar gelir?
02-01-2009, 18:03:30
#1
batinduz
Üyeliği durduruldu
kotam 7 gb oldu Ttnet kullanıcısıyım. Limit 4 gbidı. Sizce fatura ne kadar gelir. Daha önce gelen vardır mutlaka