Konu
kota aştı sizce ne kadar gelir?
02-01-2009, 18:07:25
#3
KeWeLL19
1 gb = 10 ytl şeklinde hesaplıyabilirsin.
Gelebilcek maksimum ücret ise 61.25 ytl.59 ytl gelir faturan.Keşke rahat şekilde kullansaydın 50 gb da kullansaydın 61 ytl gelirdi yaklaşık gene okadar gelicek