Ekşisözlük gündemde denk geldimde, bir anda gözlerim yaşardı
Ordaki orjinal başlık "web tarayıcısında 28 sekme açık olan insan" şeklinde.
Bende 9 sekme fazlaymış ama farklı pencerelerde yine 20-30 sekmeli yandex browser filan var
Bir açık bildirim ikinci olarak da gereksiz açık pencere görünce dayanamıyorum 5 dk sonra işim varsa bile kapatır 5 dk sonra açarım o sekmeyi
Pc yi acaip kasıyor sekmeler, özellikle binance borsası sekmeleri mahvediyor beni. i7 işlemci var 16gb ram bana mısın demiyor, bellek kullanımı %100 oluyor bazen. Pc kapatıp tekrar açıyorum ara ara.