• 16-07-2021, 16:04:12
    #10
    mining için 42 sekme açtığım günler olmuştu ah ah monero
  • 16-07-2021, 16:10:47
    #11
    XTRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde 100 civarında açık bende. 28 nesi ilginçmiş ki paylaşmış.
    aynı durum bende de var allahtan chrome sekme gruplama özelliği getirdide karman çorman değil sekmeler. ama buna rağmen yine yetersiz bende sekmeler karışmasın diye farklı tarayıcıları kullanıyorum
  • 16-07-2021, 16:11:58
    #12
    BYMSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durum bende de var allahtan chrome sekme gruplama özelliği getirdide karman çorman değil sekmeler. ama buna rağmen yine yetersiz bende sekmeler karışmasın diye farklı tarayıcıları kullanıyorum
    Hocam Edge tamamda Microsoft Exploreri kullanıyorum deme
  • 16-07-2021, 16:12:47
    #13
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mining için 42 sekme açtığım günler olmuştu ah ah monero
    Kazanmışmıydın bir şeyler Mining açınca cpu zorluyordu bazı siteler.
  • 16-07-2021, 16:13:47
    #14
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Edge tamamda Microsoft Exploreri kullanıyorum deme
    bu soruların geleceğini biliyordum asfasgasg exploerer kullanmamın tek sebebi şirketim için fatura kesmek. Bankanın online fatura kesmek için kurmuş olduğu yazılım sadece explorer ile çalışıyor. 2 hafta önce onu indirdim. birde zor yüklendi sağ soldan zamanında kapatmışım falan indirmek için 2 3 saat harcadım
  • 16-07-2021, 16:32:03
    #15
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanmışmıydın bir şeyler Mining açınca cpu zorluyordu bazı siteler.
    amazon sağolsun :d
  • 16-07-2021, 18:56:08
    #16
    Bende akşamları mobil filan da 15-20 sekme açıyorum sonra tek tek bakıyorum
    Eskiden de açardım yine açarım her türlü sekmeyi sektirmeden açarım
  • 16-07-2021, 19:00:51
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benden bahsediyor
  • 16-07-2021, 20:55:09
    #18
    Bunlardan biri de benim🙂