Web tarayıcısında 37 sekme açık olan insan
38
●806
- 16-07-2021, 16:10:47aynı durum bende de var allahtan chrome sekme gruplama özelliği getirdide karman çorman değil sekmeler. ama buna rağmen yine yetersiz bende sekmeler karışmasın diye farklı tarayıcıları kullanıyorumXTRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 16-07-2021, 16:11:58Hocam Edge tamamda Microsoft Exploreri kullanıyorum demeBYMSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2021, 16:12:47Kazanmışmıydın bir şeylerdinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mining açınca cpu zorluyordu bazı siteler.
- 16-07-2021, 16:13:47bu soruların geleceğini biliyordum asfasgasg exploerer kullanmamın tek sebebi şirketim için fatura kesmek. Bankanın online fatura kesmek için kurmuş olduğu yazılım sadece explorer ile çalışıyor. 2 hafta önce onu indirdim. birde zor yüklendi sağ soldan zamanında kapatmışım falan indirmek için 2 3 saat harcadımdll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2021, 18:56:08Bende akşamları mobil filan da 15-20 sekme açıyorum sonra tek tek bakıyorum
Eskiden de açardım yine açarım her türlü sekmeyi sektirmeden açarım
