aynı durum bende de var allahtan chrome sekme gruplama özelliği getirdide karman çorman değil sekmeler. ama buna rağmen yine yetersiz bende sekmeler karışmasın diye farklı tarayıcıları kullanıyorum

Hocam Edge tamamda Microsoft Exploreri kullanıyorum deme