Bir açık bildirim ikinci olarak da gereksiz açık pencere görünce dayanamıyorum

5 dk sonra işim varsa bile kapatır 5 dk sonra açarım o sekmeyi
Pc yi acaip kasıyor sekmeler, özellikle binance borsası sekmeleri mahvediyor beni. i7 işlemci var 16gb ram bana mısın demiyor, bellek kullanımı %100 oluyor bazen. Pc kapatıp tekrar açıyorum ara ara.