Bunlar amatör işler beyler
Siz gd değil azure için uğraşın sesinizi duyurun
Çünkü domainlerinizi kafasına göre gd kapatmadı
Azure mağdur olduğu için wwd üzerinden hizmet aldığından wwd ye söylüyor wwd de godaddy firması godaddy de park a çekiyor çekme nedeni de azurenin sil/park et politikası
Godaddy Wildwestdomain Mağdurları Twitter Grubu
40
●1.572
- 09-07-2021, 00:40:42
- 09-07-2021, 01:03:10Taglara baktınızmı hepsini birden fişliyoruz, amatör diyosunuzda boş boş durmaktan iyidir.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2021, 01:11:11Başlık yanlış olmuş. Ortada bir gerçek var, mağduriyet oluşturan Godaddy Wildwestdomain Azure değil. Azure iptal edince godaddy'nin parka çekmesi normal. Azure de haklı sebepten iptal ettim diyor. Burada mağduriyetin sorumlusu teknoclouds. Tabi bu firmalar mağduriyetin sebebi olmasa bile dikkatlerini çekmek gerek. Özellikle azurenin.
- 09-07-2021, 02:33:42Aslında bakarsan kimse GoDaddy veya Microsoft'u suçlamıyor. Mağdurların aradığı şey bir umut. Eğer alan adı yönetimleri bu iki firmadan birinde tutuluyor ve istedikleri an bize bir şekilde geri iade etme gibi bir olanakları var ise, mağdurlar bu firmalardan bu tür çözümler gelmesi için baskı uyguluyor.bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2021, 02:34:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar ben birçok yoldan A.zure ile iletişim kurmayı denedim. Twitter üzerinden devam edebildim konuşmaya. Sonrasında beni Azu.re portalına yönlendirdi tabii yönlendirirken destek ücretli olduğu için bir destek hakkı da ücretsiz verdi. Bunu kullanarak oradan destek açtım(verdiği yönergeye uygun olarak açmalısınız) chat'e bağladı beni. Chatın olduğu sayfada da durumu özetlemeye anlatmaya çalıştım ve bunu da yine haber sitelerini ve son twitlerin yayınlandığı sayfayı göndererek destekledim. Buradaki arkadaş da beni micro.s.oft contact us'a yönlendirdi. Ben de çok fazla yönlendirmediniz mi gibisinden yazınca portaldaki bir sayfaya yönlendirdi community gibi oradan gelen cevaplara göre kayıt oluşturup devam edelim gibi bir şey dedi. Klasik hareket ama tamam dedim, açarım. Sonrasında aynı kişi bana şöyle bir email attı:
Sanırım twitler işe yarıyor daha fazla gerçek katılım olursa daha iyi olabilir kanısındayım. Mesaj kutum sınırlı o yüzden mesaj kutuma başka soru sormayın lütfen bütün bildiklerimi elimden geldiğince aktarmaya çalıştım.Alıntı - 09-07-2021, 02:40:25Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Microsoft'un GoDaddy ile iletişim kurup bir çözüm aramaları eğer doğruysa sevindirici bir şey. Ayrıca şu kadarcık tweet ile bu etkileşimi de yakalamak gayet iyi. Forumda sosyal medya işleri ile uğraşan kişilerinde gönüllü olarak buraya yardımcı olmaları hiç fena olmazdı aslında. Birde trend topic oldu mu o zaman işler daha iyiye gidecektir bence. - 09-07-2021, 04:25:02O yüzden baskıya devam arkadaşlar başka şansımız kalmayacak yoksa normal bi durum değil yaşadığımız, bir ton mağdur insan var sizlerde elinizden geleni yapıyorsunuz davasına sahip çıkan herkese teşekkür ederim. Kurt yediği ayazı unutmazmış hayırlısı olsun hakkımızda.recepduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2021, 10:23:40Hakkı Alkan yazabilecek olan var mı ?
Merhabası olan ona cevap veren olursa daha kolay olur.
Durumu anlatsın çok mağdur olduğumuzu iletsin.
https://www.instagram.com/hakki_alkan/?hl=tr