Microsoft'un GoDaddy ile iletişim kurup bir çözüm aramaları eğer doğruysa sevindirici bir şey. Ayrıca şu kadarcık tweet ile bu etkileşimi de yakalamak gayet iyi. Forumda sosyal medya işleri ile uğraşan kişilerinde gönüllü olarak buraya yardımcı olmaları hiç fena olmazdı aslında. Birde trend topic oldu mu o zaman işler daha iyiye gidecektir bence.
O yüzden baskıya devam arkadaşlar başka şansımız kalmayacak yoksa normal bi durum değil yaşadığımız, bir ton mağdur insan var sizlerde elinizden geleni yapıyorsunuz davasına sahip çıkan herkese teşekkür ederim. Kurt yediği ayazı unutmazmış hayırlısı olsun hakkımızda.