• 07-07-2021, 10:47:52
    #10
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tosuncuk beni salmazsanız sistemi açmam demiş 😬
    🤣🤣 ulan tosuncuk adamın ülkeye girişi bile olay
  • 07-07-2021, 10:55:07
    #12
    Yurtdışında olsa yer yerinden oynardı. Bizde ise tv kanalları, yetkililer suskun. Nasıl bir yerde yaşıyoruz inanamıyorum. Ülkemde artık hiç bir şeye şaşırmam dediğimde her seferinde yine şaşırtmayı başarıyor.
  • 07-07-2021, 11:00:09
    #13
    fâni editör.
    AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışında olsa yer yerinden oynardı. Bizde ise tv kanalları, yetkililer suskun. Nasıl bir yerde yaşıyoruz inanamıyorum. Ülkemde artık hiç bir şeye şaşırmam dediğimde her seferinde yine şaşırtmayı başarıyor.
    Adamın teki twit atmıştı hiç birşey olmasa gemi yalıya giriyo a.. diye 😁 o aklıma geldi birden