Yurtdışında olsa yer yerinden oynardı. Bizde ise tv kanalları, yetkililer suskun. Nasıl bir yerde yaşıyoruz inanamıyorum. Ülkemde artık hiç bir şeye şaşırmam dediğimde her seferinde yine şaşırtmayı başarıyor.