AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışında olsa yer yerinden oynardı. Bizde ise tv kanalları, yetkililer suskun. Nasıl bir yerde yaşıyoruz inanamıyorum. Ülkemde artık hiç bir şeye şaşırmam dediğimde her seferinde yine şaşırtmayı başarıyor.
Adamın teki twit atmıştı hiç birşey olmasa gemi yalıya giriyo a.. diye 😁 o aklıma geldi birden