• 06-07-2021, 20:06:04
    #10
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu bankadan veli ile açabiliyorsunuz
    Ben 17 yaşındayken normal hesap açtım eft vs hiç bir sınırlama yoktu. İşbankası çok iyi bir banka.

    Sadece işbank değil 17 yaşımda Akbank hesabımıda açmıştım
    Hm şunlar var mıydı?
    • Borsa
    • Altın hesabı
    • Döviz hesabı
    • Havale & EFT
    • FAST ile gönderme
    • Ücretsiz para gönderme
  • 06-07-2021, 20:06:54
    #11
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hm şunlar var mıydı?
    • Borsa
    • Altın hesabı
    • Döviz hesabı
    • Havale & EFT
    • FAST ile gönderme
    • Ücretsiz para gönderme
    Hiç bakmadım.

    Havale/eft,maaş almak için kullanıyordum. Hiç bir kısıtlama da yoktu.
  • 06-07-2021, 20:07:34
    #12
    Hiç denemedim ama bildiğim kadarıyla tüm bankalar veliniz ile giderseniz hesap açıyor.
    Bu arada size bir tavsiyem olsun Enpara kart çıkartın.
  • 06-07-2021, 20:07:53
    #13
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bakmadım.

    Havale/eft,maaş almak için kullanıyordu. Hiç bir kısıtlama da yoktu.




  • 06-07-2021, 20:08:12
    #14
    Etiket için teşekkürler vakıf katılım uzak be bize iş bank idare ediyoruz bakalım
  • 06-07-2021, 20:09:35
    #15
    13 yaşındayken ziraat hesabı açmıştık
  • 06-07-2021, 20:12:00
    #16
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç denemedim ama bildiğim kadarıyla tüm bankalar veliniz ile giderseniz hesap açıyor.
    wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 yaşındayken ziraat hesabı açmıştık
    Anlamak istemiyorsunuz sanırım. Online bankacılığı açık çocuk hesabı bulmak zorken ben SWIFT yapabildiğim bir bankada hesap açtım.
    Her banka açıyor ama her yerinde sınır var. Bu bankada borçlanma dışında her şey açık. Zaten birkaç bankada hesabım var zaten
  • 06-07-2021, 20:12:14
    #17
    Kurumsal PLUS
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    EFT yaptınız mi oldu mü?
  • 06-07-2021, 20:17:14
    #18
    Denizbank ın Allah belasını vermesin. Mobilden hesap açtım. Şubeye gittim hesabın yok diyor. Her biri ayrı bir şey diyor