• 06-07-2021, 20:43:49
    #19
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamak istemiyorsunuz sanırım. Online bankacılığı açık çocuk hesabı bulmak zorken ben SWIFT yapabildiğim bir bankada hesap açtım.
    Her banka açıyor ama her yerinde sınır var. Bu bankada borçlanma dışında her şey açık. Zaten birkaç bankada hesabım var zaten
    bir şeyi ölümüne savunmayın abicim
  • 06-07-2021, 20:47:38
    #20
    ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFT yaptınız mi oldu mü?
    Ne EFT'si hocam FAST yaptım FAST

    ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eft havale gibi işlemlerde veya paparaya para aktarırken ücret kesiyor mu?
    Ben akbank açmayı düşünüyordum da bu da aklımda olsun.
    Hiçbir ücret kesmiyor hocam.


  • 06-07-2021, 20:55:27
    #21
    Candogancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Troy Kullanılıyor mu ya
    Zaten kartı kullanmam alışverişte idare eder

    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesekkur ederim hocam bilgi ve etiket için. Veliyi ikna edebilirsem açacağım
    En zor kısım o ikna yeri

    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunduğum ilde vakif katilim şubesi yokmuş 😀
    Normal vakif bank şubesinde işlem yapabilir miyim acaba?
    Bir sormak lazım farklı olabilir hocam

    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiket için teşekkürler vakıf katılım uzak be bize iş bank idare ediyoruz bakalım
    Ben teşekkür ederim FAST bile yapabiliyorum artık

    Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denizbank ın Allah belasını vermesin. Mobilden hesap açtım. Şubeye gittim hesabın yok diyor. Her biri ayrı bir şey diyor
    Şimdilik bunda hiç sorun yaşamadım hocam Denizbank açmayı düşünüyordum ben de
  • 06-07-2021, 21:31:46
    #22
    1 sene kaldı Allah'a şükürler olsun ihtiyaç olmadan sonlandı bu meziyet.
  • 07-07-2021, 00:00:30
    #23
    velimle vakıfbanktan normal hesap açtık her şey açık hiçbir sorun yaşamıyorum kartım da kargoyla geldi
  • 07-07-2021, 12:41:03
    #24
    Şurada kalmış 18 gün biraz sabredeyim +18 olucam
    • Neo
    Neo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.