ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu bankadan veli ile açabiliyorsunuz
Ben 17 yaşındayken normal hesap açtım eft vs hiç bir sınırlama yoktu. İşbankası çok iyi bir banka.

Sadece işbank değil 17 yaşımda Akbank hesabımıda açmıştım
Hm şunlar var mıydı?
  • Borsa
  • Altın hesabı
  • Döviz hesabı
  • Havale & EFT
  • FAST ile gönderme
  • Ücretsiz para gönderme