• 04-07-2021, 03:06:40
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Annemin meşhur lafı olsa da nette bir kaç versiyonuna daha rastladım. (kel kör kendi işini kendin gör veya kadı kör kaymakam kör kendi işini kendin gör )
    Yaklaşık 5 6 senedir kullandığım monster Abra A7 notebookumun şar soketi arızalandı. Kör topal idare ederken menteşeleri de bozulduğu için ekran görüntüsü de gidince Tekirdağ Çorlu'da bilgisayar tamircisi arayışına girdim. Ergene ilçesindekiler menteşeleri gitmiş, şarj soketi de bizde yok sipariş verecegiz filan deyince mecburen Çorluda tamircileri dolaşmaya koyuldum. Adam akıllı bir tamirci bulamadım. Herkes kolaya alışmış sanırım. Ya kimse İş begenmiyor ya da parçayı bahane ediyor. Bir Allahın kulu da açıp bakmıyor bunda ne var diye. Bir kaç tane tamirci dolaşınca severek ve oldukça kullanış ve performansından memnun olduğum bilgisayarı parçalayasım geldi.

    Sonra dedim ki kendi kendime:

    Yedek Toshiba laptopum var ama 17 inç ekranlı monstera alışınca ve monsterın performansını özleyeceğim için iyice canım sıkıldı.
    Çalışma dosyalarımı da alamamıştım ekran gidik ve şarjım olmadığı için...
    Sonra aldım elime alet çantamı ve ameliyata başladım. Önce kalp masajı ve Türk uslü tokatlama işe yaramayınca neşter (tornavida) yardımıyla hastanın içini açtım.

    Birde ne göreyim. Bizim hastanın şarj soketinin iki lehiminden birinin lehimi kopmuş. Hemen ilgili bağlantıyı yaptıktan sonra "şarj soketini dışarı alayım, daha pratik olur, ikide bir soket içine kaçmaz" pratik zekasıyla 10 santim ek kablo yardımıyla dışarı aldım.
    Menteşelerden dolayı ekran gelmiyordu demiştim. Eski yalama olmuş vidaları çıkarıp, sağlı sollu bir iki santimlik vida salladım.



    Ve Sonuç:



    Anamın da dediği gibi, kendin kel, kendin kör, kendi işini kendin gör
    Birde unutmadan, el elin eşeğini türkü çağırarak ararmış
  • 04-07-2021, 03:32:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Garantisi olmadığı için (olsa garantiye yollardınız zannediyorum) en iyi seçeneği uygulamışsınız. Valla tebrik ediyorum hocam, helal olsun
  • 04-07-2021, 03:58:28
    #3
    Paraya kıy biraz.
  • 04-07-2021, 04:08:27
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantisi olmadığı için (olsa garantiye yollardınız zannediyorum) en iyi seçeneği uygulamışsınız. Valla tebrik ediyorum hocam, helal olsun
    Neredeyse 5 senelik bilgisayar. Tek garantisi Allah 😁
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paraya kıy biraz.
    Niyetim vardı yapılmasaydı ama tamir olunca vazgeçtim benimde iÅŸime geldi 😂
  • 04-07-2021, 05:15:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam format atan bilgisayarcı acıyor soket yoksa kardeşiö bi tane soket alacan müşterine diğerinin lehimlerini söküp onu lehimliceksin
  • 04-07-2021, 07:38:53
    #6
    Çöpe atsan çöpün bile kabul etmeyeceÄŸi casper laptopa tamirci 500 TL menteÅŸe yazınca bende sac ve 6 tane vida ile halletmiÅŸtim 🙂 ama gel gör ki geçen sene sinirden ufacık bir tokat ile anakart sizlere ömür oldu 🙂
  • 04-07-2021, 09:22:16
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Atasözleri (ana konu)
  • 04-07-2021, 10:16:43
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Gwanggaeto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam format atan bilgisayarcı acıyor soket yoksa kardeşiö bi tane soket alacan müşterine diğerinin lehimlerini söküp onu lehimliceksin
    Åžuan canavar oldu mübarek 😂
    gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çöpe atsan çöpün bile kabul etmeyeceÄŸi casper laptopa tamirci 500 TL menteÅŸe yazınca bende sac ve 6 tane vida ile halletmiÅŸtim 🙂 ama gel gör ki geçen sene sinirden ufacık bir tokat ile anakart sizlere ömür oldu 🙂
    Çöpün kabul etmeyeceÄŸi laptop mu 😂😂😂
    Bazen ameliyat ÅŸart 😁
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atasözleri (ana konu)
    Ana lafı dinlemek lazım 😁
  • 04-07-2021, 10:19:29
    #9
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana lafı dinlemek lazım 😁
    İşte ben kitap okumak yerine bunu yapıyom anladın mı şimdi. kısa kısa özlü sözlere odaklıyım. bakınca bana bi kitap okumuş gibi geliyo