Kendin kel, kendi kör kendi işini kendin gör! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kendin kel, kendi kör kendi işini kendin gör!
11
●
293
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kendin kel, kendi kör kendi işini kendin gör!
1
2
04-07-2021, 11:13:14
#10
msezen
İyide olmuş hocam güle güle kullan
Tamirci ergenede neredeyse hiç yok diyebilirim, çorluda da kimse böyle işlerle uğraşmak istemiyor
04-07-2021, 11:15:47
#11
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
msezen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyide olmuş hocam güle güle kullan
Tamirci ergenede neredeyse hiç yok diyebilirim, çorluda da kimse böyle işlerle uğraşmak istemiyor
Sapasağlam oldu.
04-07-2021, 12:12:55
#12
gryrgn
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuan canavar oldu mübarek 😂
Çöpün kabul etmeyeceği laptop mu 😂😂😂
Bazen ameliyat şart 😁
Ana lafı dinlemek lazım 😁
Hocam sen düşün yani pc nin halini 🤣 kanser esnaf insanı usta yapıyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler