msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide olmuş hocam güle güle kullan
Tamirci ergenede neredeyse hiç yok diyebilirim, çorluda da kimse böyle işlerle uğraşmak istemiyor
Sapasağlam oldu.