• 04-07-2021, 13:48:05
    #46
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 liraya kanser olma keyfi... Paha biçilemez.

    Edit: yorumum tuttu. Buradan tüm radrasyon parçacıklarına selamlar.
    Millet olarak bilmediğimiz her konuda atıp tutmayı çok severiz. Baz istasyonunun kanser yaptığına dair kesin kanıtlı tek bir örnek verin bekliyorum.
  • 04-07-2021, 14:13:01
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet olarak bilmediğimiz her konuda atıp tutmayı çok severiz. Baz istasyonunun kanser yaptığına dair kesin kanıtlı tek bir örnek verin bekliyorum.
    Siz çok gerginsiniz. Elektromanyetik radyasyon kansere yol açar.
    Buyurun;
    1. http://diyhpl.us/~nmz787/biological%...orporation.pdf
    2. https://www.emf-portal.org/en/article/16029
    3. https://www.researchgate.net/publica..._Risks_SCENIHR

    Kişi kendinden bilir işi. Bilip bilmeden insanlara ve yorumlarına sallamayın
  • 04-07-2021, 14:36:29
    #48
    Az teklif edilmiş bunu söyleyeyim. Ek olarak radyasyon diye zırvalayanlarında mobil hatlarını iptal edilmelidir. Cahillikten başka bir şey değil.
  • 04-07-2021, 15:16:55
    #49
    Radyasyon konusunda yorum yapamam konunun uzmanı değilim fakat önerilen ücret çok düşük.
  • 04-07-2021, 22:19:45
    #50
    operatör firmaları genellikle binadakilere 1 yıllık internet hizmetini ücretsiz vermektedir. 1 yıllık internet hizmetinin bedelini hesaplayın ona göre fiyat teklifi isteyin ya da internet hizmeti alın. Radyasyon ile ilgili endişe de etmeyin. Dediğim gibi bina üzerindeki baz istasyonu zarar verecekse bile size zarar vermez. Ayrıca elektromanyetik sinyaller genellikle yukarıya doğru yansıtılır çevresindeki binalara doğru yansıtmak kanunen yasaktır(sadece baz istasyonu için geçerli). Eğer noktadan noktaya yayın yapacak bir istasyon yapacaksa hiç kimse sıkıntı yaşamaz genellikle de vodafone noktadan noktaya yayın basıyor. Bunu inceleyin ona göre karar verin hocam. Radyasyon tehlikelidir diyenler önce araştırsın BTK dayatmalarını ve tubitak raporlarını ona göre ilerleme katedilsin.
  • 04-07-2021, 22:43:23
    #51
    burada sağlık sebebiyle yaptırma diyenlerin %90 nın " sebekem çekmıyor" diye kullandıgı oparatöre kaydı vardır.

    baz yoksa şebeke yok. aklınıza sokun.
  • 04-07-2021, 22:49:28
    #52
    ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet olarak bilmediğimiz her konuda atıp tutmayı çok severiz. Baz istasyonunun kanser yaptığına dair kesin kanıtlı tek bir örnek verin bekliyorum.
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az teklif edilmiş bunu söyleyeyim. Ek olarak radyasyon diye zırvalayanlarında mobil hatlarını iptal edilmelidir. Cahillikten başka bir şey değil.
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radyasyon konusunda yorum yapamam konunun uzmanı değilim fakat önerilen ücret çok düşük.
    sefasaygan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    operatör firmaları genellikle binadakilere 1 yıllık internet hizmetini ücretsiz vermektedir. 1 yıllık internet hizmetinin bedelini hesaplayın ona göre fiyat teklifi isteyin ya da internet hizmeti alın. Radyasyon ile ilgili endişe de etmeyin. Dediğim gibi bina üzerindeki baz istasyonu zarar verecekse bile size zarar vermez. Ayrıca elektromanyetik sinyaller genellikle yukarıya doğru yansıtılır çevresindeki binalara doğru yansıtmak kanunen yasaktır(sadece baz istasyonu için geçerli). Eğer noktadan noktaya yayın yapacak bir istasyon yapacaksa hiç kimse sıkıntı yaşamaz genellikle de vodafone noktadan noktaya yayın basıyor. Bunu inceleyin ona göre karar verin hocam. Radyasyon tehlikelidir diyenler önce araştırsın BTK dayatmalarını ve tubitak raporlarını ona göre ilerleme katedilsin.
    LazyMt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada sağlık sebebiyle yaptırma diyenlerin %90 nın " sebekem çekmıyor" diye kullandıgı oparatöre kaydı vardır.

    baz yoksa şebeke yok. aklınıza sokun.
    Sizin ve alıntılayamadığım kişilerin yorumları için teşekkür ederim.
    Anladığıma göre radyasyon riski yok.
    Ek olarak para kısmı da önemli çünkü binanın yüklü bir tadilata ihtiyacı var ve bu durum binadan karşılanmayacak büyüklükte bir tutar

    Konu saygı çerçevesinde tartışmaya açıktır
  • 05-07-2021, 00:50:15
    #53
    ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005-2007-2008 yıllarında yapılan araştırmalar ve olasılıkların tartışıldığı konular bunlar kesin somut veri istiyorum ben. Bu konu hakkında baya bir çırpındım çünkü sizin gibi düşünüp sonradan fikir değiştirdim. Şu tarihte şu kişi şu baz istasyonuna mağruz kaldığı için kanser oldu gibi bir cevabınız yoksa boşuna cevap vermeyin çünkü gereksiz uzar birbirimizi kırmaya gerek yok.
    Sizin doğrunuz size, benim doğrum bana. İyi forumlar.
  • 05-07-2021, 01:06:16
    #54
    Fiyat az gibi geldi Yaklaşık 10 yıl önce tarlanın içine baz istasyonu kurdular tarla sahibine yıllık 10 bin tl ödeme yapacaklarını duymuştum