ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet olarak bilmediğimiz her konuda atıp tutmayı çok severiz. Baz istasyonunun kanser yaptığına dair kesin kanıtlı tek bir örnek verin bekliyorum.
islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az teklif edilmiş bunu söyleyeyim. Ek olarak radyasyon diye zırvalayanlarında mobil hatlarını iptal edilmelidir. Cahillikten başka bir şey değil.
songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radyasyon konusunda yorum yapamam konunun uzmanı değilim fakat önerilen ücret çok düşük.
sefasaygan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
operatör firmaları genellikle binadakilere 1 yıllık internet hizmetini ücretsiz vermektedir. 1 yıllık internet hizmetinin bedelini hesaplayın ona göre fiyat teklifi isteyin ya da internet hizmeti alın. Radyasyon ile ilgili endişe de etmeyin. Dediğim gibi bina üzerindeki baz istasyonu zarar verecekse bile size zarar vermez. Ayrıca elektromanyetik sinyaller genellikle yukarıya doğru yansıtılır çevresindeki binalara doğru yansıtmak kanunen yasaktır(sadece baz istasyonu için geçerli). Eğer noktadan noktaya yayın yapacak bir istasyon yapacaksa hiç kimse sıkıntı yaşamaz genellikle de vodafone noktadan noktaya yayın basıyor. Bunu inceleyin ona göre karar verin hocam. Radyasyon tehlikelidir diyenler önce araştırsın BTK dayatmalarını ve tubitak raporlarını ona göre ilerleme katedilsin.
LazyMt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada sağlık sebebiyle yaptırma diyenlerin %90 nın " sebekem çekmıyor" diye kullandıgı oparatöre kaydı vardır.

baz yoksa şebeke yok. aklınıza sokun.
Sizin ve alıntılayamadığım kişilerin yorumları için teşekkür ederim.
Anladığıma göre radyasyon riski yok.
Ek olarak para kısmı da önemli çünkü binanın yüklü bir tadilata ihtiyacı var ve bu durum binadan karşılanmayacak büyüklükte bir tutar

Konu saygı çerçevesinde tartışmaya açıktır