10.000 liraya kanser olma keyfi... Paha biçilemez.
Edit: yorumum tuttu. Buradan tüm radrasyon parçacıklarına selamlar.
Millet olarak bilmediğimiz her konuda atıp tutmayı çok severiz. Baz istasyonunun kanser yaptığına dair kesin kanıtlı tek bir örnek verin bekliyorum.