Merhaba elimzde diyelimki 2.el nissan qasqayi var . 2019 model siz bunu o sene diyelimki 0 a aldınız . ve 5 sene sonra satmak istiyorsunuz tam 5 sene yani 2023 yılında mayıs yada haziran ayında satsanız kaça satarsınız ?
fiyatlar şuan 313.000 tl sizce ? ne kadar artyar ?
araba bekledikçe fiyat mı artıyor ?
13
●271
- 02-07-2021, 16:31:32
- 02-07-2021, 16:36:37Hocam 2023teki teknolojiyi de düşünmek lazım. Suan arac piyasası çok şişirilmiş durumda, pandemiden dolayı fiyatlar arttı. Eskiden araba yaşlandıkça fiyat düşüyordu şimdi yaşlandıkça fiyat artıyor. Hibrit ve elektrikli araçlar hayatımıza giriyor yani önümüzü kestirmek zor. Bitcoinden elon farkı alindi araba piyasasında da pandemi farkı alınabilir. Tamamıyla benim düşüncem.blindmanthe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2021, 16:48:23Türk parası değer kayıp ettiği için öyle size öyle geliyor.
5 Yl önce sıfır opel arstra aldım 65K bir yıl sonra bir yıl sonra 60K Bedel ile sattım.
3 Yıl önce ağır hasar kayıtlı ibiza aldım 32K ya geçen yıl 70K Ya sattım.
20 Yıl önceki döngüye başladık para aşırı değer kayıp ediyor. Yirmi yıl önce babam 7,900TL Bedel ile sıfır Reno kango aldı 3 yıl sonra 15 bine sattı. şimdide aynı şekilde oluyor. geçen sene 200 bine alınan arabalar bir yıl sonra 400 bine gidecek. Buda şunu gösteriyor paramız eriyor. Ekonomik olarak eriyoruz.. - 02-07-2021, 16:58:51Gözünü seveyim dün 2023 te yollarda olacak denilen yerli aracımızın ortak firmalarından biri çekildi. ve açıklama yaptı 2023 hayal diye ):faikbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle