• 02-07-2021, 16:31:32
    #1
    Merhaba elimzde diyelimki 2.el nissan qasqayi var . 2019 model siz bunu o sene diyelimki 0 a aldınız . ve 5 sene sonra satmak istiyorsunuz tam 5 sene yani 2023 yılında mayıs yada haziran ayında satsanız kaça satarsınız ?
    fiyatlar şuan 313.000 tl sizce ? ne kadar artyar ?
  • 02-07-2021, 16:34:24
    #2
    normalde bir araba alınıp ilk metresi sürüldüğü anda 2. el olup değeri yarı yarıya düşmesi gerekiyor bizde tam tersi katlana katlana artıyor onun dışında 2023 haziran mayıs fiyatını kimse tahmin edemez hocam
  • 02-07-2021, 16:35:06
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türk lirası değersizleşiyor…
  • 02-07-2021, 16:35:40
    #4
    Ozamanki piyasaya göre değişir ama kimse 313.000tl altına satmaz zarar ettiğini düşünür
  • 02-07-2021, 16:36:37
    #5
    blindmanthe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba elimzde diyelimki 2.el nissan qasqayi var . 2019 model siz bunu o sene diyelimki 0 a aldınız . ve 5 sene sonra satmak istiyorsunuz tam 5 sene yani 2023 yılında mayıs yada haziran ayında satsanız kaça satarsınız ?
    fiyatlar şuan 313.000 tl sizce ? ne kadar artyar ?
    Hocam 2023teki teknolojiyi de düşünmek lazım. Suan arac piyasası çok şişirilmiş durumda, pandemiden dolayı fiyatlar arttı. Eskiden araba yaşlandıkça fiyat düşüyordu şimdi yaşlandıkça fiyat artıyor. Hibrit ve elektrikli araçlar hayatımıza giriyor yani önümüzü kestirmek zor. Bitcoinden elon farkı alindi araba piyasasında da pandemi farkı alınabilir. Tamamıyla benim düşüncem.
  • 02-07-2021, 16:38:00
    #6
    Bundan 10-12 yıl önce ekonomi henüz tam olarak batmamışken Dünya'nın her yerinde olduğu ve olması gerektiği gibi araba bekledikçe değeri artmıyordu, düşüyordu. Türkiye'de işler tersine, tüm ülkenin müdahil olduğu bir dol.andırıcılık haline geldi sonra.
  • 02-07-2021, 16:48:23
    #7
    Türk parası değer kayıp ettiği için öyle size öyle geliyor.

    5 Yl önce sıfır opel arstra aldım 65K bir yıl sonra bir yıl sonra 60K Bedel ile sattım.
    3 Yıl önce ağır hasar kayıtlı ibiza aldım 32K ya geçen yıl 70K Ya sattım.

    20 Yıl önceki döngüye başladık para aşırı değer kayıp ediyor. Yirmi yıl önce babam 7,900TL Bedel ile sıfır Reno kango aldı 3 yıl sonra 15 bine sattı. şimdide aynı şekilde oluyor. geçen sene 200 bine alınan arabalar bir yıl sonra 400 bine gidecek. Buda şunu gösteriyor paramız eriyor. Ekonomik olarak eriyoruz..
  • 02-07-2021, 16:57:09
    #8
    arkadaşım skoda octavia aldı 2015 yada 2016 model o sene sıfır aldı 78 bin tl ye şu anda gidin fiyatına bakın ister sıfır ister o yıl modellere sayı olarak değeri artıyor ama alım gücü olarak arttığını düşünmüyorum zarar bile ediyordur belki
  • 02-07-2021, 16:58:51
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    faikbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2023teki teknolojiyi de düşünmek lazım. Suan arac piyasası çok şişirilmiş durumda, pandemiden dolayı fiyatlar arttı. Eskiden araba yaşlandıkça fiyat düşüyordu şimdi yaşlandıkça fiyat artıyor. Hibrit ve elektrikli araçlar hayatımıza giriyor yani önümüzü kestirmek zor. Bitcoinden elon farkı alindi araba piyasasında da pandemi farkı alınabilir. Tamamıyla benim düşüncem.
    Gözünü seveyim dün 2023 te yollarda olacak denilen yerli aracımızın ortak firmalarından biri çekildi. ve açıklama yaptı 2023 hayal diye ):