Hocam 2023teki teknolojiyi de düşünmek lazım. Suan arac piyasası çok şişirilmiş durumda, pandemiden dolayı fiyatlar arttı. Eskiden araba yaşlandıkça fiyat düşüyordu şimdi yaşlandıkça fiyat artıyor. Hibrit ve elektrikli araçlar hayatımıza giriyor yani önümüzü kestirmek zor. Bitcoinden elon farkı alindi araba piyasasında da pandemi farkı alınabilir. Tamamıyla benim düşüncem.
Gözünü seveyim dün 2023 te yollarda olacak denilen yerli aracımızın ortak firmalarından biri çekildi. ve açıklama yaptı 2023 hayal diye ):