Türk parası değer kayıp ettiği için öyle size öyle geliyor.

5 Yl önce sıfır opel arstra aldım 65K bir yıl sonra bir yıl sonra 60K Bedel ile sattım.
3 Yıl önce ağır hasar kayıtlı ibiza aldım 32K ya geçen yıl 70K Ya sattım.

20 Yıl önceki döngüye başladık para aşırı değer kayıp ediyor. Yirmi yıl önce babam 7,900TL Bedel ile sıfır Reno kango aldı 3 yıl sonra 15 bine sattı. şimdide aynı şekilde oluyor. geçen sene 200 bine alınan arabalar bir yıl sonra 400 bine gidecek. Buda şunu gösteriyor paramız eriyor. Ekonomik olarak eriyoruz..