Konu dışı olarak :
Kayseriye 1 kez gittim . 3 kişiyi mahkemeye verdim.
Bazı kurumlarındaki insanlara iyi sabır ediyorsunuz.
Kurumlarla fazla işim olmadı ama doğrudur, bir şey olmasa bile kesin bir şey olmuştur Sizin karşınıza garip insanlar çıkmıştır, yoksa o kişilere göre yargılamayın Kayseri'yi
Yerdeki kırmızı toprağı kan sandım üzülmüştüm. Ama cezaya çarptırılmış çok sevindim içimdeki yaplar eridi 9 kilo verdim. İnşaAllah doğayı kirleten ve zarar veren herkese ceza keserler
Yerdeki kırmızı toprağı kan sandım üzülmüştüm. Ama cezaya çarptırılmış çok sevindim içimdeki yaplar eridi 9 kilo verdim. İnşaAllah doğayı kirleten ve zarar veren herkese ceza keserler
O kırmızılıktan toprağın ne kadar verimli olduğunu anlayın işte
zaten içeri girmiyor denetimli serbestlik var belli bir yıla kadar sanırım hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir, birde her yıl af çıkmıyor ki 2 aya çıksın yine hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir genel afta siciline işlenen suç silinmiyor tutukluluğu kalkıyor .