OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı olarak :
Kayseriye 1 kez gittim . 3 kişiyi mahkemeye verdim.
Bazı kurumlarındaki insanlara iyi sabır ediyorsunuz.
Kurumlarla fazla işim olmadı ama doğrudur, bir şey olmasa bile kesin bir şey olmuştur Sizin karşınıza garip insanlar çıkmıştır, yoksa o kişilere göre yargılamayın Kayseri'yi